***de 9 Mexico 2 Ocean David Yesterday***
"Work active at 10m, 20m, 30m, 40m, 80m & also 2m band..all band worked at FM, SSB & PSK31 also CW modes..hpe can see u down the log & highly appreciated to work with me at the band"
"I'm worked seriously at 10m, 20m & 40m on my HF mobile station right now, please do not hesitate to answer if u hear my call, i'm always calling CQ DX during mobile"

Saturday, November 14, 2009

Terima kasih posmen..


Terima kasih yg tak terhingga kepada posmen yg telah menghantar dgn jayanya surat yg aku nantikan sekian lamanya (ha..ha..padahal sebulan je..)..ini adalah surat yg kami nantikan iaitu rakan2 yg sama berjuang semasa cw 2009-2 yg lalu di Cyberjaya..kepada rakanku zak & nzi cepat2lah hantar borang permohonan AA tu supaya membolehkan anda terbang dengan lebih jauh lg..he..he..surat ini aku terima pada hari yg mulia penghulu segala hari iaitu hari jumaat (13/11/09) selepas mendapat panggilan drpd zak..terus aku balik umah utk membuat permohonan AA tapi apakan daya telah tertulis pegawai bertugas tiada..jd terpaksalah menanti sehingga hari isnin..harap2 isnin dpn ni selesai la..he..he..akan aku upload AA aku tu nanti..

best 73..

No comments:

Post a Comment