***de 9 Mexico 2 Ocean David Yesterday***
"Work active at 10m, 20m, 30m, 40m, 80m & also 2m band..all band worked at FM, SSB & PSK31 also CW modes..hpe can see u down the log & highly appreciated to work with me at the band"
"I'm worked seriously at 10m, 20m & 40m on my HF mobile station right now, please do not hesitate to answer if u hear my call, i'm always calling CQ DX during mobile"

Monday, November 9, 2009

Result cw 2009-2 dh keluar...

Alhamdulillah..bersyukur kehadrat ilahi atas nikmat yg diberi..ujian dari-Nya yg sebegini utk aku menghadapi ujian cw tempohari..segala-galanya sudah tertulis yg aku akan menduduki ujian cw pada 7/10/09, dan kini keputusan dh pon kluar..saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas dorongan dan bantuan daripada rakan2 terutamanya zaki (9w2zak), nazri (9w2nzi), mereka ini bakal 9M's holder..dan juga kepada Pak Tanggo (9m2np) atas tunjuk ajar..keperitan mendalami ilmu cw selama 6mggu tidak mungkin dpt saya lupakan malah usaha itu saya tambah lg dgn ilmu penerimaan supaya irama cw sentiasa sebati dgn jiwa saya..utk tatapan rakan, ini adalah antara yg lulus dalam cw test yg lalu..

http://www.skmm.gov.my/Admin/WhatIsNew/CCD09/CW2009-2_for_website-Approval_4Nov2009.pdf

No comments:

Post a Comment